Friday, September 30, 2011

მგელციხე


პროექტის  სახელწოდება: ისტორიული  ძეგლი,,მგელციხე’’
პროექტის მთავარი იდეა:რაიონის  ისტორიული  ციხის ჩვენება და მისი გეოგრაფიული მდებარეობის გაცნობა.
პროექტის აქტუალობა:ისტორიული ძეგლის ჩვენებით მიღებული ცოდნის შედარება სხვა ისტორიულ ძეგლებთან. ისტორიული ძეგლის წყაროების მოძებნა.
პროექტის მიზანი:
1)ისტორიული ძეგლის ჩვენებით მიღებული შთაბეჭდილებების ფურცელზე გადატანა,ასევე ფოტო მასალის შეგროვება.
2)დისკუსიის გამართვა მოსწავლეთა შორის.
3)მოსწავლეთა უფრო უკეთ დაახლოება.
4)მშობლების ჩართულობა სასწავლო პროცესში.
5)ინტერპერსონალური თვისებების ჩამოყალიბება.
მოსწავლეთა ასაკი:10 წელი.
პროექტის ხანგრძლიობა 2დღე.
მოსალოდნელი შედეგები:ისტორიული ძეგლის ჩვენებით მიღებული შთაბეჭდილებების შედარება სხვა ისტორიულ ძეგლებთან. დისკუსიის უნარ–ჩვევების ჩამოყალიბება.
მონაწილეთა ასაკი: 10 წელი.
პროექტის ხანგრძლივობა: 2 დღე.
მოსალოდნელი შედეგები:  მე–9 საუკუნის ძეგლის ჩვენებით მიღებული შთაბეჭდილებების შედარება  სხვა ისტორიულ ძეგლებთან.ძეგლის ფოტომასალის პრეზენტაცია. შთაბეჭდილებების ფურცელზე გადატანა.
საგნობრივ  ჯგუფებთან კავშირი: კავშირშია ისტორიის, ხელოვნების  გაკვეთილებთან.
პროექტის მსვლელობა:პროექტის გაცნობა.დროის დანიშვნა. მომზადება ვიდეო და ფოტო აპარატით. ჩაცმულობაზე ზრუნვა.
პროექტის ხელმღვანელი:         ნარგიზა ცინაძე.
ელ.ფოსტა:

შეფასების სქემა
კრიტერიუმები
ჩათვლა
წარჩინებული
  ჩათვლა
გაკვეთილში
ჩართულობა                             

მეტ–ნაკლებად მოწესრიგებულია. უჭირს საკუთარი  აზრის ჩამოყალიბება.
სრულყოფილად ფლობს თემას შეუძლია საკუთარი აზრის მკაფიოდ ჩამოყალიბება. აქტიურად არის გაკვეთილში ჩართული.
საშინაო დავალება
მეტ–ნაკლებად აქვს შესრულებული
სრულყოფილად აქვს შესრულებული. აზრი თანმიმდევრულად აქვს დალაგებული
პრეზენტაციის უნარი
სრულყოფილად ვერ ფლობს ფაქტებს და არგუმენტებს საუბრობს ნელა. ვერ იცავს დროის ლიმიტს.
მსჯელობს გარკვევით და ამომწურავად. მოყავს ფაქტები და არგუმენტები. მეტყველებს თანმიმდევრულად. იცავს დროის ლიმიტს.
















გაკვეთილის ავტორი
ნარგიზა ცინაძე
გაკვეთილის თემა
გეომეტრიული ფიგურა პირამიდა
სწავლების საფეხური
I  საფეხური. III კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა
16 მოსწავლე
გაკვეთილის მიზნები
გეომეტრიული ფიგურის ამოცნობა ღწერის უნარი განვითარება
მისაღწევი შედეგები
მოსწავლეებმა შეძლონ პირამიდის ამოცნობა და დახასიათება და პირამიდის მოდელის შექმნა


თანმიმდევრობა და დრო
გაკვეთილის მსვლელობა
აქტივობა I

No comments:

Post a Comment